Ga naar de inhoud

Soms gaat er iets kapot in huis. Vervelend. Maar gelukkig kun je dat via  Mijn Huis  snel en eenvoudig doorgeven. Je kunt dan een afspraak met een monteur maken op een datum en tijd waarin het jou is voltooid. Daar hoef je geen inloggegevens voor te hebben.


Bellen kan ook
Bel ons via (055) 526 25 00. Dit is ook het spoednummer. Bel je buiten kantoortijden? Dan word je doorverbonden naar onze opslagdienst.


Aan de cv-ketel opslaan?

  • Woon je in Apeldoorn of Zutphen?
    Bel dan altijd naar Feenstra: (088) 845 50 00.

  • Woon je in Warnsveld?
    Bel dan altijd naar Breman Service: (0900) 821 21 74

Veelgestelde vragen over reparatieverzoek:

Voor de meeste woningen geldt: eens in de twee of drie jaar.

Met de vulslang die bij de ketel hoort.

Bekijk hier hoe dit werkt.

Bel ons zo snel mogelijk: (055) 526 25 00. Wij schakelen een bouwbedrijf in om eventuele noodvoorzieningen te treffen en om de schade zo snel mogelijk te herstellen.

Zie ook voor de overige schade het stormoverzicht 

Meld de reparatie eenvoudig online via Mijn Huis. Je kunt ook bellen: (055) 526 25 00.

Dat kan.

Wanneer kost het geld?

Wanneer kost het geen geld?

Voordat je ons belt, kijk eerst of het aan je eigen apparatuur ligt. Dit kan met de stekkerproef. Zo werkt de stekkerproef:

  1. Schakel alle groepen en de aardlekschakelaar in de meterkast uit of verwijder de zekeringen van de groepen.
  2. Haal in de gehele woning alle stekkers uit de stopcontacten en zet de lampen uit. Vergeet daarbij de tuin en de berging niet.
  3. Schakel de groepen en de aardlekschakelaar opnieuw in de meterkast in.
  4. Plaats een voor een de stekkers weer in het stopcontact. Zet hierbij de apparaten ook een voor een aan en wacht tot deze aanslaan. Vergeet daarbij ook niet de lampen aan te doen.
  5. Valt de stroom opnieuw uit op het moment dat je een stekker in het stopcontact stopt of een apparaat aanzet? Dan veroorzaakt dit apparaat waarschijnlijk de storing. Je moet dit apparaat repareren of vervangen.
  6. Geeft geen enkel apparaat een probleem? Is er ook geen sprake van overbelasting (dat gebeurt wanneer je te veel apparaten tegelijk op één stroomgroep heeft aanstaan)? En valt de stroom toch uit? Dan is er waarschijnlijk iets met de elektra-installatie aan de hand. Je kunt via Mijn Huis een reparatieverzoek indienen.

Let op: zegt de elektricien dat de storing door jou of door je eigen apparatuur komt? Dan moet jij de reparatiekosten betalen.

Wat vervelend. Je kunt ons dan aansprakelijk stellen. Doe dit schriftelijk (brief of e-mail) en zo snel mogelijk. Wij kijken dan of de aansprakelijkheid terecht is. Als dit nodig is, komen we langs om de schade te beoordelen.

Dat is vervelend. We horen graag waar je ontevreden over bent. Je kunt een klacht indienen via Mijn Huis

Of bel ons op (055) 526 2500

Heb je jezelf buitengesloten?

  • Heb je buiten de woning ergens een sleutel liggen?
  • Hebben je buren/familie een sleutel van de woning?
  • Staat ergens een raam open waardoor je naar binnen kunt?
  • Zijn dit geen opties, bel ons dan: (055) 526 25 00. Als wij iemand langs moeten sturen, zijn de kosten wel voor jouw rekening.

Heb je de sleutels verloren/zijn ze gestolen?

  • Bel ons: (055) 526 25 00.
  • Het verlies van sleutels is jouw verantwoordelijkheid. De kosten (€ 15 per standaardsleutel) zijn voor jouw rekening.
  • Ook diefstal van sleutels is jouw verantwoordelijkheid. Ook deze kosten (€ 15 per standaardsleutel) zijn voor jouw rekening. Behalve als je ons een aangifterapport van de politie kunt laten zien.

Wil je nieuwe sloten?

  • Bel ons: (055) 526 25 00.
  • De kosten voor nieuwe sloten zijn voor jouw rekening.

Wat zijn de kosten als wij moeten komen voor een buitensluiting?

  • binnen kantoor uren €75,-
    buiten kantoor uren €125,-