Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

SitemapAfdrukken

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Ons 'nieuwe' Huis

9 februari 2016

Vanaf 1 januari 2016 werkt Ons Huis met een nieuwe organisatievorm. Ons Huis wil op die manier haar werk zo goed mogelijk blijven doen, ook bij alle nieuwe ontwikkelingen zoals de Woningwet. Ons Huis heeft nu de volgende vier afdelingen: Vastgoed en Projecten, Buurtregie, Klant en Bedrijfsvoering & Control. Door de nieuwe organisatievorm kan Ons Huis beter invulling geven aan haar missie: het samen werken aan betaalbaar, duurzaam en passend wonen in vitale buurten in Apeldoorn en Zutphen.

De organisatiewijziging zal onze huurders misschien niet direct opvallen. Wat huurders wel gaan merken, is dat zij bij telefonisch contact niet meer zo snel worden doorverbonden. Voor het overgrote deel beantwoorden medewerkers van het Klant Service Centrum de vragen. Aan de telefoon of per e-mail.

Nieuwe functies, vertrouwde gezichten

De functie van een aantal medewerkers is qua inhoud veranderd. Zoals die van de wijkmanagers. Drie van hen houden zich als ‘projectleiders realisatie’ bezig met de voorbereiding en controle op planmatig onderhoud. Twee voormalig wijkmanagers zijn nu ‘technisch opzichters’. Zij zorgen er onder meer voor dat de bijzondere (reparatie)verzoeken van huurders goed worden uitgevoerd.

Ook werken er bij Ons Huis geen huismeesters meer maar complexbeheerders. Deze nieuwe functienaam is wennen, maar het zijn dezelfde mensen. De naam complexbeheerder is gekozen omdat het werk steeds ‘breder’ wordt. De nadruk ligt meer op sociale taken en toezicht. En wat minder op het zelf uitvoeren van technische klussen.

Wilt u meer weten over onze organisatie, onze visie, bestuur en toezicht? Lees dan verder bij 'Over Ons Huis'.