Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

SitemapAfdrukken

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Onze klantbeloften

Wij zien graag dat u tevreden bent. Daarom beloven we u dat we duidelijk zijn, goed naar u luisteren, het u makkelijk maken en dat we gaan voor in één keer goed. U leest hieronder wat deze klantbeloften voor u betekenen.

Ons Huis is duidelijk

We vinden het belangrijk dat u weet wat u bij ons kan verwachten. Als u een afspraak bij ons maakt, kunt u er op rekenen dat we die nakomen. We maken u duidelijk wanneer u iets van ons hoort en van wie.

Ons Huis luistert naar u

We luisteren goed naar u en nemen u serieus. Waar het kan, heeft u invloed op uw woning en woonomgeving. We tonen begrip, luisteren naar uw wensen en zoeken samen met u naar een oplossing. U krijgt van ons uitleg als iets echt niet kan.

Ons Huis maakt het u makkelijk

U kunt ons goed en makkelijk bereiken, zowel digitaal, telefonisch als persoonlijk. We gebruiken makkelijke taal.

Ons Huis gaat voor in één keer goed

Wij doen ons best om alle problemen in één keer goed op te lossen. Onze medewerkers weten waar ze het over hebben of zoeken het voor u uit als dat niet het geval is. Als u met ons contact heeft gehad wordt dit goed en veilig opgeslagen in ons systeem, zodat u ons uw verhaal maar één keer hoeft te doen. Als we andere organisaties of personen inschakelen, zoals een aannemer of glazenwasser, dan blijven we ons verantwoordelijk voelen.

Bel of mail gerust als u vragen heeft

Heeft u tips voor ons hoe we ons werk beter kunnen doen? Of heeft u een vraag? Wij horen het graag. U bereikt ons op werkdagen via (055) 52 62 500. Of stuur een bericht naar info-at-onshuisapeldoorn.nl.