Compliment of klacht

Ons Huis wil graag tevreden klanten. Daarom probeert Ons Huis met al haar medewerkers het werk zo goed mogelijk te doen. Bent u blij met Ons Huis of juist niet? Wij horen het graag!

Compliment of klacht?

Als u Ons Huis een compliment wilt maken, graag! Maar soms gaat er wel eens wat mis. Ook dan horen wij graag van u zodat wij uw klacht snel en netjes kunnen oplossen. Stuur uw bericht aan ons via dit formulier.

Klanttevredenheidsonderzoek

Ons Huis onderzoekt regelmatig hoe tevreden haar huurders zijn over de dienstverlening. Lees meer over onze klanttevredenheidsonderzoeken.

KLAC Klachtencommissie

Bent u het niet eens met de manier waarop wij uw klacht hebben afgehandeld? Dan kunt u terecht bij de Klachtencommissie Woningcorporaties Stedendriehoek (KLAC). De KLAC is een onafhankelijke en onpartijdige klachtencommissie. De woningcorporaties Rentree Wonen, IJsseldal Wonen, Woningstichting Brummen, Sprengenland Wonen en Ons Huis zijn hierbij aangesloten.

De KLAC neemt uw klacht alleen in behandeling als u deze eerst heeft ingediend bij uw eigen verhuurder en wij uw klacht niet naar uw tevredenheid hebben afgehandeld. Een klacht indienen bij Ons huis kan via dit formulier op onze website.

Gebruik het Klachtenformulier KLAC om vervolgens een klacht in te dienen bij de regionale Klachtencommissie. Stuur uw ingevulde formulier per mail naar: klac.stedendriehoek-at-gmail.com of per post naar: KLAC, Postbus 68, 7250 AB Vorden.

Meer informatie over de KLAC leest u in de Folder KLAC

Klacht of compliment