Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

SitemapAfdrukken

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Als huurder mag u van ons goede dienstverlening verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens wat mis. Bent u niet tevreden? Laat het ons dan weten. Wij zoeken graag samen met u naar een oplossing. Hieronder leest u hoe.

Direct oplossen

Als u ontevreden bent, kunt u dit het beste bespreken met de medewerker die erbij betrokken is. Bel ons op via 055 – 526 25 00 en laat u doorverbinden met de juiste persoon of maak een afspraak. In de meeste gevallen lossen we het probleem direct voor u op.

Klachtenformulier

Is het niet mogelijk uw ontevredenheid met de medewerker te bespreken? Of komt u er samen niet uit? Meld uw klacht dan via dit formulier.

Liever per post? Dan kunt u uw klacht uitschrijven en opsturen naar: Postbus 24, 7311 JG Apeldoorn. Nadat de klacht bij ons is binnengekomen, nemen wij zo snel al mogelijk contact met u op.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de oplossing?

Bent u niet tevreden met de manier waarop de klacht door ons is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Dan kunt u uw klacht indienen bij het KLAC. De KLAC is een onafhankelijke klachtencommissie. De KLAC neemt uw klacht alleen in behandeling als u deze eerst heeft ingediend bij Ons Huis en wij uw klacht niet naar tevredenheid hebben afgehandeld. Lees meer over KLAC.

Download hier het Klachtenformulier KLAC

Bent u tevreden?

Bent u tevreden? Ook dan horen wij graag van u. Geef ons een compliment via dit formulier.

Ons Huis onderzoekt regelmatig hoe tevreden haar huurders zijn over de dienstverlening. De resultaten gebruiken we om onze manier van werken te verbeteren. Lees meer over onze klanttevredenheidsonderzoeken.

 

 

 

Klacht of compliment